Betalen
Methoden
Er zijn verschillende betaalmethoden beschikbaar bij Duursportcoach. Alle betalingen (met uitzondering van Paypal) verlopen via onze betalingsprovider Mollie. Tijdens het betalen kun je Mollie terugzien in de adresbalk van uw browser of in uw betaalgegevens. U kunt betalen met iDeal (Nederland), Bancontact (België) en Paypal (internationaal).
Betalen met een VVV-bon.
Het is niet mogelijk om te betalen met een VVV-bon.
Achteraf betalen
Het is niet mogelijk om achteraf te betalen bij Duursportcoach. Indien u een lidmaatschap afsluit krijgt u mogelijk een factuur die u zelf op een gewenst moment kan betalen.
Mijn betaling is (meermaals) mislukt
Controleer om zeker te zijn of het bedrag van uw rekening is afgeschreven. Is dat niet het geval, dan kun u eenvoudig een nieuwe bestelling plaatsen. Wij annuleren de mislukte bestelling dan voor u. Is het bedrag wel afgeschreven, maar heeft u nog geen bevestiging ontvangen? Stuur ons dan een bericht via het contactformulier.
Lukt het ook na meerdere pogingen niet om de betaling te voltooien? Controleer dan of u voldoende saldo heeft en of uw betaallimiet toereikend is.
Kortingscodes
Als u een kortingscode van ons hebt ontvangen, kunt u deze gebruiken tijdens het afrekenen. U kunt de code invoeren tijdens het bestelproces, waarna de prijs in uw winkelmandje automatisch wordt herberekend.
Voorwaarden kortingscodes
- De voorwaarden per code kunnen verschillen.
- Een digitale kortingscode kan slechts één keer worden gebruikt per e-mailadres en alleen bij een online bestelling.
- Per bestelling kan slechts één kortingscode worden gebruikt.
- Als u een bestelling annuleert waarbij een kortingscode is gebruikt, kun u geen nieuwe code aanvragen.
- De aard, duur en vervaldatum van een aanbieding en andere specifieke gebruiksvoorwaarden vindt u in de uiting waarin de kortingscode is opgenomen. Elke kortingscode is slechts geldig voor een bepaalde periode. Na afloop van deze periode is de kortingscode niet meer bruikbaar.
- Kortingscodes zijn alleen geldig bij nieuwe bestellingen.
- Kortingscodes kunnen niet worden ingewisseld voor geld.
- Het is niet toegestaan kortingscodes te wijzigen of te vervalsen, waaronder begrepen het hacken, verspreiden van virussen, spammen of doorsturen van codes.
- Kortingscodes mogen niet worden gebruikt voor commerciële doeleinden en/of voor andere doeleinden dan waarvoor ze zijn uitgegeven.
- Elke (poging tot) fraude of andere ongeoorloofde handeling wordt geregistreerd en leidt tot het weigeren van het gebruik van kortingscodes.
- Met een kortingscode kunt u geen korting krijgen op andere producten dan de producten waarvoor de kortingsactie geldt en die in de bijbehorende uiting zijn omschreven.
- Kortingscodes worden eenmalig verstrekt. Bij diefstal of verlies wordt geen vergoeding uitgekeerd. Onder verlies valt ook het (per ongeluk) verwijderen van e-mails.
- Duursportcoach behoudt zich het recht voor om de voorwaarden van kortingscodes voortijdig aan te passen of kortingscodes ongeldig te verklaren.
Factuur en BTW
Het bewijs van uw online aankoop is uw factuur. Deze ontvangt u altijd als bijlage bij de e-mail met uw verzendbevestiging. Daarnaast bewaren wij uw factuur in uw Duursportcoach-account, zodat u deze eenvoudig kunt terugvinden.
Ik kan het BTW-nummer van mijn bedrijf nergens invullen tijdens het bestellen
Duursportcoach richt zich uitsluitend op particuliere consumenten. Aankopen doen als bedrijf is uiteraard mogelijk, maar dit kan niet BTW-vrij.
BTW-teruggave bij export
Wij hebben helaas niet de mogelijkheid om de administratie rondom BTW-teruggave – inclusief de benodigde documentatie – digitaal en automatisch te verwerken. Daarom kunnen wij geen verzoeken tot teruggave van betaalde BTW in behandeling nemen. Dit geldt ook voor verzoeken via organisaties zoals VAT-free voor intracommunautaire leveringen.
Kan mijn BTW-nummer op de factuur worden vermeld?
Helaas is dit niet mogelijk. Wij verkopen uitsluitend aan particuliere consumenten en bieden daarom geen mogelijkheid om een BTW-nummer in het bestelproces in te vullen.
Kan mijn factuur achteraf worden aangepast?
Nee, het is niet mogelijk om een factuur achteraf te wijzigen of een BTW-nummer toe te voegen.
Ik heb geen factuur ontvangen – kan ik deze alsnog opvragen?
In uw Duursportcoach-account kunt u uw facturen eenvoudig terugvinden en downloaden. Heeft u geen account aangemaakt? Neem dan contact op met onze klantenservice en houd uw ordernummer bij de hand. Wij sturen u vervolgens de factuur per e-mail toe.
Ik heb geen Duursportcoach-account
Heeft u geen account aangemaakt en heeft u de factuur alsnog nodig? Wij bewaren de factuur ook voor u. Neem in dat geval contact met ons op, dan sturen wij de factuur naar u toe.
Terugbetaling
De manier waarop wij u terugbetalen, is afhankelijk van de betaalmethode die u heeft gekozen bij het plaatsen van uw bestelling.
- Heeft u met iDEAL betaald?
Dan wordt het bedrag automatisch teruggestort op uw bankrekening. - Heeft u met creditcard betaald?
Dan wordt het bedrag teruggestort op uw creditcard.
Heeft u (een deel van) uw bestelling geretourneerd?
- Retourneert u de volledige bestelling?
Dan ontvangt u het volledige aankoopbedrag terug, inclusief eventuele verzendkosten. - Retourneert u een deel van uw bestelling?
Dan ontvangt u alleen het aankoopbedrag van de geretourneerde producten terug.
Mijn retour is ontvangen, maar ik heb nog geen bevestiging per e-mail gekregen
Via Track & Trace kunt u zien wanneer uw retour is aangekomen in ons magazijn. In de regel verwerken wij retourzendingen binnen 48 uur na ontvangst. Heeft u 2 werkdagen na ontvangst nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik heb nog geen terugbetaling ontvangen
De verwerkingstijd voor terugbetalingen verschilt per bank. Nadat uw retouraanvraag is afgehandeld, wordt het bedrag binnen 3 werkdagen teruggestort. Is het bedrag na 5 werkdagen nog niet bijgeschreven? Neem dan contact op met ons op.